ENOSTAVNA VRAČILA


1. VRAČILO BLAGA


Če je kupec blago že prejel, mora prejeto blago brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najkasneje v 15. dneh vrniti podjetju po pisno oddanem sporočilu.

Vračilo prejetih plačil/kupnine, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave), bo podjetje opravilo nemudoma oziroma najpozneje v 15 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik. Potrošnik lahko izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva na obrazcu za vračilo.
V nobenem primeru pa zaradi tega povračila kupec ne nosi nikakršnih stroškov.

Blagu, ki ga želite vrniti, obvezno priložite kopijo originalnega računa in izpolnjen obrazec za vračilo, ki ga najdete
tukaj

Blago s kopijo računa in obrazcem najkasneje v 15. dneh po pisno oddanem sporočilu pošljite na podjetje:

Lanani.si, spletna trgovina, Marjan Založnik s.p.
Clevelandska ulica 43
1000 Ljubljana

Ob vračilu morajo biti izdelki nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži.

Stroške vračila blaga krije kupec. Za vrnjene izdelke ne sprejemamo pošiljk s plačilom poštnine po povzetju.

2. REKLAMACIJA POŠILJKE


Lanani.si, spletna trgovina ne odgovarja za stvarne napake (opredeljene stvarne napake v zadnjem odstavku) kupljenih izdelkov v spletni trgovini Lanani.si.

Kupec sporoči reklamacijo preko messengerja  ali na elektronski naslov narocilo@lanani.si

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prosimo, da kupec izpolni obrazec za reklamacijo, ki ga najde
tukaj, in ga izpolnjenega priloži blagu. Prav tako priloži kopijo originalnega računa. Blago s kopijo računa in obrazcem najkasneje v 15. dneh po pisno oddanem sporočilu pošljite na podjetje

Lanani.si, spletna trgovina, Marjan Založnik s.p.
Clevelandska ulica 43
1000 Ljubljana

Lanani.si, spletna trgovina bo najkasneje v osmih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdila prejem reklamacije in podala tudi pisni odgovor na rešitev reklamacijskega zahtevka.
O reklamaciji zaradi stvarne napake nas lahko obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Lanani.si, spletna trgovina ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine eno leto, odkar je bila stvar izročena.

Opredelitev stvarne napake:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.